Friday, May 18, 2007

msb-gr-0001 "Γνωριμία" Trans. "First Meet"

Guess who's come to the party?


"Homer!"


And now, without further ado, here is the debut episode from Greece.


ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ


Είμαι ο Όμηρος και έχω ΣΚΠ. Ξεκινώ το πρώτο επεισόδιο γνωριμίας σχετικά με την πάθησή μου. Αρχικά οφείλω σίγουρα ένα ευχαριστώ στο φίλο μου Charles Rovira που επίσης πάσχει από ΣΚΠ, τον γνώρισα στο διαδίκτυο και με έπεισε να ξεκινήσω το podcasting. Μπορείτε να επισκεφθείτε το blog του στο http://multiplesclerosisblog.blogspot.com/

Ξεκιναμε λοιπόν…


Title: Stain - Band: Megaphone


Διαγνώστηκα το 1996. Όταν ξεκίνησαν και τα πρώτα συμπτώματα. Βέβαια πολύ αργότερα όπως και οι περισσότεροι σκληρυντικοί κατάλαβα πως δεν ήταν καθόλου τα πρώτα πως εκείνη η ατονία της ακοής στο αριστερό μου αυτί πριν χρόνια είχε μεγάλη σχέση με αυτό που συνέβαινε τώρα.


Τότε ήμουν 19 χρονών μόλις!

Πέρασε ένας χρόνος μέχρι να μάθω τι έχω. Και αυτό γιατί…οι γιατροί βλέπετε. Μας τα «μάσησαν» όπως κάνουν πάντα. Έτσι μόλις μετά από ένα χρόνο τα πράγματα σκούρυναν μετά από τις απόλυτα συνηθισμένες κορτιζονούχες απόπειρες αναγκάστηκε ο πατέρας μου αναγκάστηκε να μου πει πως: «Μου είχαν πει ότι μπορεί να εξελιχθεί σε ΣΚΠ και να μη σου πω τίποτα για να μη σε αγχώσω» Ωραία. Έτσι, διαπαιδαγωγούνται οι σημερινοί ασθενείς. Μέσα από την άγνοιά τους.

Τα πράγματα λοιπόν δεν εξελίσσονταν καλά και οι αποτυχημένες θεραπείες λογικά έσπρωξαν το μυαλό σε άλλες διεξόδους.

Να φύγω στο εξωτερικό... Όπως και να’ χει κάτι καλύτερο πιο εξελιγμένο θα υπάρχει εκεί σκεφτόμουν.

Εγώ βέβαια είχα την αγωνία μου για το ταξίδι τις μετακινήσεις κλπ. Προχωρούσα με το Π και σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορούσα να κάνω ούτε αυτό.

Εκεί λοιπόν μέσα στις ετοιμασίες, μια τυχαία συνάντηση με πληροφόρησε για κάποιο γιατρό εδώ στην Ελλάδα!!!

Το παιδί που με έστειλε εκεί ήταν ήδη καλά!

Ύστερα από τόσους μήνες πραγματικά κάτι φαινόταν στον ορίζοντα. Πήγα λοιπόν εκεί και γνώρισα ένα θαυμάσιο άνθρωπο ο οποίος με διαβεβαίωσε πως σε 2 μήνες θα ήμουν ικανός να περπατώ. Αναρωτήθηκα μήπως είναι τρελός μα ύστερα από δυο μήνες εντατικής θεραπείας με γνωστό φάρμακο καθώς και φυσικοθεραπείας, αλλεπάλληλων εισαγωγών σε νοσοκομεία πράγματι ξεπέρασα κάθε προσδοκία και μπορούσα όχι απλά να περπατώ αλλά να τρέχω!

Σπούδασα, τελείωσα, με πλήρη δραστηριότητα στη ζωή μου. Νόμισα πως η ΣΚΠ είναι για μένα πλέον παρελθόν. Από το 1998 και μετά που ήμουν καλά και όλο και καλύτερα έζησα τη ζωή μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Περίπου όμως από το 2002 και μετά με πάρα πολύ αργό τρόπο άρχισα, όπως λέμε, να πέφτω. Η ψυχολογία, η συσσωρευμένη κούραση και διαφοροποιήσεις στη θεραπεία μου σίγουρα έπαιξαν το ρόλο τους.

Τα πράγματα άρχισαν να χειροτερεύουν και ο ίδιος εφιάλτης πλησίαζε. Κάθε μέρα αναρωτιόμουν και ήλπιζα πως κάτι θα άλλαζε όμως όχι μόνο δεν άλλαζε αλλά τα πράγματα χειροτέρευαν αργά και βασανιστικά.

Η φαρμακευτική μου θεραπεία γινόταν πολύ εντατικά και έφθασε στο σημείο να παίρνω ενδοφλέβια το φάρμακό μου κάθε μέρα! Αυτό με είχε πραγματικά κουρελιάσει. Είχα αρχίσει να σκέφτομαι πως ίσως είναι πολύ επικίνδυνο να οδηγώ αφού τα ανακλαστικά μου ήταν χάλια και ο κλώνος και στα δυο μου πόδια πολύ επικίνδυνος. Δεν ήξερα κάθε φορά αν θα είχα το κουράγιο να ταξιδέψω για να δω τους γονείς μου. Η δυσκοιλιότητά μου εντείνονταν. Έφθασα στο σημείο να πηγαίνω στην τουαλέτα 1 φορά κάθε 5 ημέρες. Το γεγονός αυτό ενέτεινε την αδυναμία και το αίσθημα της κούρασης, τα μουδιάσματα και το τρέμουλο στα πόδια και την ισορροπία μου.

Το μυαλό μου εκείνο τον καιρό δεν μπορούσε να σταματήσει να τριγυρνά σε μια πληροφορία που μου είχε δώσει κάποιος φίλος για κάποιον γιατρό. Κάποιον γιατρό που δεν χρησιμοποιούσε φάρμακα. Ασχολούνταν κυρίως με τη διατροφή, τα συμπλήρωμα διατροφής, βιταμίνες και γενικά με εναλλακτικές μεθόδους θεραπείας. Κάπου εδώ άρχισαν όλα. Μετά από 10 ολόκληρα χρόνια με μικρά διαλείμματα σημαντικών προβλημάτων της πάθησής μου πήρα τη μεγάλη απόφαση.


Title: Not your enemy - Band: Megaphone


Σήμερα όλη μου η φιλοσοφία σχετικά με την ΣΚΠ και τη θεραπεία της έχει αλλάξει πλήρως. Είμαι σχεδόν χωρίς συμπτώματα, έχω γνωρίσει κόσμο που εφαρμόζει τη θεραπεία μου και είναι τελείως καλά, ξέρω με σιγουριά πως θα σκότωναν για να μη γίνει έρευνα για το ρόλο που παίζει η θεραπεία αυτή στην ΣΚΠ γιατί θα διακινδυνεύονταν με αυτό τον τρόπο τεράστια κέρδη.

Ακούστε τα επόμενα επεισόδιά μου, παρακολουθήστε την ιστοσελίδα μου στο (http://www.mymultiplesclerosis.gr ) καθώς και το blog μου (http://mysclerosismultiple.blogspot.com) και μάθετε για τη θεραπεία την πρόοδο και τα τελευταία νέα μου.